Då åker vi...

Nu tänkte jag starta upp det som jag har haft funderingar på under en längre tid, att skriva. Problemet har bara varit; vad ska jag skriva om? Det är inte förrän nu som tankarna har på något sätt landat och mognat i det som kommer att avhandlas på denna blogg; mat och dryck ur min synvinkel - direkt från folkhemmet.

Det ska bli kul att skriva om mat och dryck, vilket är något som ligger så många människor varmt om hjärtat. Det kommer självklart bli inlägg om olika recept jag gillar och använder, men jag tänker mig även att jag kommer att skriva om allt som hör en måltid till. Detta kan innebära inlägg om väsentliga (och för den delen oväsentliga) köksprylar, tankar om råvaror, resturangbesök och kokböcker eller varför bara inte en betraktelse över en måltid. 
  

Hoppas det du kommer att finna här innebär en god läsning för dig och att du kommer tillbaka hit. 


// Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0